2014. augusztus 4., hétfő

Játék

Sziasztok!

Nem, sajnos nem új résszel jelentkezem, és attól tartok az is még jó sokára lesz. Nemsokára megyek nyaralni, és nincs időm most írni. :(

Szóval, még pár hete kaptam meghívást egy játékra.

Ezúton is szeretném megköszönni Noémi Motyovszkinak. Ezer puszi xxx

Nos akkor kábé a játék szabálya, hogy írd le a Top 5 kedvenc film/könyv női karakteredet. Amit te annyira nagyon szeretsz. (én kép illusztrációt is rakok, de az nem muszáj)


5. Talán Kat Stratford a 10 dolog amit utálok benned című romantikus tini vígjátékból. 

http://data3.whicdn.com/images/57396193/large.jpgAzért őt választottam, mert nagyon tetszik a gondolkodása. Nem hallgat mások véleményére, és fittyet hány a divat, vagy bármely nyálas közhelynek. Nem mellesleg, hogy a világ legszexisebb sráca omlott a karjaiba... ( Heath Ledger )




 

 

 

 

4. Következő best epic karakterem Aimee Finicky Az élet habosan jó című filmből.

Nemcsak, hogy önzetlen a szerettei terén, de próbálja boldogan leélni az életét. Előre tervezni, hogy ne csak egy bárban lopjuk a napot a kedvesünkkel egész nap, akivel még beszélgetni sem lehet, mert olyan egyformák vagyunk. Nem csoda, hogy "szerelme" is megijed a lány öntudatosságától. Ilyen szívesen lennék bármikor. Ja és mint itt is maga a pasi is feldobja az egészet. :P ( Miles Teller )


http://www3.images.coolspotters.com/photos/1071541/shailene-woodley-gallery.jpg


3. Tiffany Maxwellt a Napos oldal című könyvben szerettem meg igazán. Persze ez nem vitatja, hogy az azonos nevű filmben nem szerettem volna... Főleg rádobott egy lapáttal, hogy JLaw játszotta...

Benne szinte nincs is jó tulajdonság, és nekem pont ezért tetszik. Annyira emberi, és hétköznapi.. Önző, tud szeretni, táncolni, és gyógyszert szed. Még is annyira elragadó, ahogy próbálkozik, és próbálkozik megtörni a jeget Pattel szemben. Imádtam a közös párbeszédeket kettejük között. Egyszerűen csak ilyenre vágyik az ember lánya. Egyszerű, és tiszta szeretetre..  Igen mint kb. Az összes nőnél lesz egy pasi. ( Bradley Cooper )


http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140302235346/degrassi/images/7/7d/Large2342342.gif 


 2. Katniss Everdeen kisasszony. Ő rá se tudnék nyomós okot, hogy miért szeretem. Csak egyszerűen szeretem a haláli határozottságát a harc terén, de sebezhetőségét a férfiak iránt. Mint minden Éhezők fan én sem szeretem ezt az oda vissza passzolgatásokat a két fiúnál ( Szó. Peeta, és Gale ), de ennek ellenére átjön a bátorsága, és mindent űberel az alkalmazkodása. Ki lenne képes, egy embert nem kímélő világban józanon helytállni, és gondolkodni? Nekem biztos nem menne. Ő képes kiiktatni minden érzelmet a fejéből, és ezt becsülöm benne, és szeretem annyira. ( Team Gale, amúgy meg Josh Hutcherson)


 http://www.allure.com/beauty-trends/blogs/daily-beauty-reporter/2013/05/20/katniss-hunger-games-catching-fire.jpg


1. Vándor/Melanie Stryder karaktere a Burok című könyvből. Tudom, igen ebből is van film, de én ilyen vagyok.

Szóval ők ketten eszméletlenek számomra. Két különböző lélek, akik végül lelki társak lesznek. Ennél szebb szerintem nem igen van. Ahogy az elején mindenki elítéli, gyűlöli Wandát (az ufót) utána úgy szeretik meg, és nől az emberek szívéhez is. És a végén meg képes az életét adni egy másik életéért. Önzetlen szeretet. Lehet, hogy az elején befolyásolható volt, de mind változunk nem igaz? Pont ez benne a csodálatos. Senki sem egyforma.
( Max Irons, Jake Abel)


http://www.cinemastric.com/wp-content/uploads/saorise-ronan-the-host.jpg


Szóóóval nekem ennyi volt a Top 5 csoda csaj. Ha valamelyik karakterrel nem voltatok képbe, keressétek fel könyv formátumban, vagy egy közös mozizás alkalmából ismerjétek meg.

Végül, akiknek küldöm: 

Zely 


1 megjegyzés:

  1. Azta! TYSM :O Nagyon szépen köszönöm! :D Mindenképpen ki fogom tenni (hamarosan)
    xxx

    VálaszTörlés